مبلمان کلاسیک فرانسوی


فرانسوی‌ها همیشه از پیشگامان فشن و مد در دنیا هستند و مطمئنا لوکس ترین طراحی‌های لباس، مبلمان و دکوراسیون‎ به آن‌ها اختصاص دارد. فرانسوی ها عاشق هر چیز شیک هستند و شما می‌توانید آن را در معماری‌ ساختمان‌های باشکوه آن‌ها به خوبی مشاهده کنید. مبلمان کلاسیک فرانسوی از جمله محبوب‌ترین سبک‌های مبلمان دنیا می‌باشد که در تمام کشورها طرفداران خاص خودش را دارد. فرانسوی‌ها هنرشان را تنها معطوف به ساختمان‌ها، موزه‌ها، کتابخانه‌ها و خیابان‌هایشان نکرده‌اند و مبلمان کلاسیک نمونه‌ی بارزی از ذوق و هنر فرانسوی‌ها را نشان می‌دهد.

اگر بخواهیم مبلمان کلاسیک فرانسوی را تنها با دو کلمه تعریف کنیم، ظرافت و زیبایی تنها لغاتی هستند می‌تواند حق مطلب را ادا کنند. مبلمان کلاسیک فرانسوی به شکل بی‌نظیری می‌تواند در دکوراسیون معاصر شما به کار برده شود و با آن هماهنگ شود. عموما مبلمان کلاسیک فرانسوی بسیار متمایزتر از مبلمان‌های کلاسیک مثل مبل استیل ایتالیایی می‌باشند. ما در این مطلب برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های مبلمان کلاسیک فرانسوی را به شما معرفی می‌کنیم.

به طور کلی در سبک فرانسوی همیشه تمایلات به سمت رنگ‎های خنثی مخصوصا رنگ سفید می باشد، رنگ سفید نماد خانه‌های فرانسوی است، این مورد کاملا در مورد مبلمان کلاسیک فرانسوی نیز صدق می‌کند و همیشه رنگ‌های سفید و رنگ‎های پاستلی مثل سبز، آبی، خاکستری، نقره‌ای و بژ در طراحی آن‌ها به کار برده می‌شود. به همین دلیل خانه‌های فرانسوی همیشه حس و حال شیک و آرامش بخشی را با خود به همراه دارند، عموما رنگ‎های تند و قوی در مبلمان کلاسیک فرانسوی دیده نمی‌شوند و شما نهایتا رنگ سبز، زرد، قرمز تیره، آبی، صورتی، بنفش کمرنگ و طلایی را در آن‌ها خواهید یافت.

مدل مبلمان کلاسیک فرانسوی از جمله مدل های بسیار پرطرفدار در سال های اخیر می باشد ترکیب رنگی بسیار زیبا و خاص از جمله نکات قابل تامل این مبلمان می باشد. کاناپه سه نفره مبل استیل فرانسوی دارای بدنه ای به نسبت ظریف در قسمت دسته ی خود است. طراحی بسیار دقیق قسمت های تاج بالا و همچنین دسته های این مبل زیبایی آن را دوچندان ساخته است.

دعوت می کنیم تصاویر محصولات مبلمان کلاسیک فرانسوی را مشاهده کنید:

مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.