چیدمان مبل راحتی ۷ نفره

 اگر در خانه خود از ست مبلمان ۷ نفره استفاده می‌کنید، باید با نوع چیدمان مبل راحتی هفت نفره بیشتر آشنا شوید. به عنوان مثال این ایده پردازی که شما همیشه از یک چیدمان خطی استفاده کنید که معمولا در دکوراسیون اتاق مستطیلی شکل مورد استفاده واقع میشود، اصلاً ایده خوبی نیست. در این مطلب با تصاویری از زیباترین نوع چیدمان مبل راحتی ۷ نفره در خانه‌های گوناگون و با انواع سبک دکوراسیون داخلی خواهیم آموخت که چگونه می‌شود به راحتی به سبک چیدمان‌های مدرن فضا را با یک ست مبلمان هفت نفری طراحی نمود.

مبل‌های راحتی سفید و چیدمان روتین

یکی از چیدمان‌های روتین مبل راحتی ۷ نفره دکور کردن آن‌ها به سبک یک مربع خانوادگی است. برای این منظور شما می‌توانید کاناپه‌ها را به صورت مبل ال در کنار یکدیگر بگذارید و با استفاده از مبل‌های راحتی دنباله دکوراسیون را ادامه دهید. استفاده از پاف‌های اضافه به منظور بهره گرفتن آن‌ها در زمان آمدن مهمان، خود یک ایده پردازی کامل‌تری برای چیدمان یک مربع کامل به شما ارائه میکند.

مبل‌های راحتی سفید و چیدمان روتین

چیدمان ترکیبی ست مبل با دو رنگ متفاوت

 در تصویر شاهد یک چیدمان امروزی هستید. برای این منظور خارج از تمام چیدمان‌هایی که تاکنون داشتید از دو کاناپه و یک مدل جدید مبل تک نفره بهره ببرید. برای این منظور با دکور کردن کاناپه‌ها در روبروی هم و استفاده کردن از یک مبل تکی یک چیدمان مستطیلی برای شما فراهم می‌شود که برای گفتگوها و دور همی‌های صمیمی بسیار مناسب است. برای بهره گرفتن از فضا به نفع این دکوراسیون می‌توانید از پاف‌های پارچه‌های متضاد با چیدمان خود نهایت استفاده را ببرید. این که زمینه پشت این چیدمان یک گالری دیواری نوستالژی باشد یا یک دیوار رنگی ساده، امری سلیقه‌ای است که به نظر و سلیقه شما مربوط می‌شود. توجه کنید که در این نوع چیدمان استفاده از یک یا دو مبل تکی  به فضای اتاق شما وابسته است. در این تصویر تنها یکی از مبل‌های تک نفره مورد استفاده قرار گرفته است، ولی شما می‌توانید با توجه به اتاق و سیلقه خود، از یک مبل تک نفره نیز در ربروی همین مبل تکی استفاده نمایید.

مبل زرد و چیدمان ترکیبی

دکور رنگی مبل راحتی ۷ نفره

همانند عکس چیدمان سرویس مبل زیر با استفاده از مبل‌های رنگی کار دکوراسیون را در هر زمان که بخواهید می‌توانید به انجام برسانید و تفاوت و شیک بودن را در خانه خود احساس کنید. با استفاده از یک فرش اندازه محیطی که قصد چیدمان سرویس مبل در دو آن را دارید مشخص نمایید. سپس از یک کاناپه دو نفره و دو مبل راحتی برای دکوراسیون کردن بهره بگیرد. این قانون در جایی نوشته نشده است که حتماً از تمام مبل‌ها باید در دکوراسیون یک جا استفاده گردد. می‌توانید از کاناپه سه نفره برای یک چیدمان دیگر استفاده کرد. برای مثال می‌توانید از کاناپه ۳ نفره سرویس مبل خود در روبری تلویزیون استفاده کنید تا در میهمانی‌ها بتوانید دو مکان و فضایی مجزا را برای افرادی درست کنید که می‌خواهند تلویزیون  ببینند و یا به دنبال یک دور همی و گفتگوی خانوادگی و دوستانه صمیمی میباشند.

دکور رنگی مبل راحتی 7 نفره

چیدمان مستطیلی با مبلمان ۷ نفره راحتی

برای این منظور به شما استفاده از یک کاناپه سه نفره به صورت خطی را در ابتدا پیشنهاد می‌دهیم. در ادامه می‌توانید با استفاده از مبل‌های راحتی تک نفره به صورت قرینه در روبروی این کاناپه عریض کار طراحی دکوراسیون داخلی را دنبال کنید. برای اینکه چیدمان شما زیاد ترکیبی یکدست نداشته باشد، با یک صندلی مهمان نظم این دکوراسیون را به هم بزنید. استفاده از پاف‌های پا مبلی در برابر مبل‌ها اگر فضای کافی در محیط داشته باشید انتخاب مناسبی برای راحتی مهمان‌های شما محسوب میشود. همچنین اگر محیط اتاق قرار نیست زیاد رسمی باشد، می‌توانید از صندلی گهواره ای یا همان صندلی‌های راک نیز به جای مبل تک نفره در این چیدمان استفاده نمایید. علاوه بر موارد گفته شده برای چیدمان مبل چستر می توانید از این روش ایده بگیرید زیرا این مدل مبل به خاطر شکل و ظاهر خاصی که دارد به خوبی با این مدل چیدمان هماهنگ می گردد.

چیدمان مستطیلی با مبلمان هفت‌نفره راحتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.