10 برند برتر مبلمان ایرانی

10 برند برتر مبلمان ایرانی

1: شرکت تولیدی مبلمان سیب

این شرکت اولین تولیدکننده و طراح مکانیزم‌های موجود در بازار در زمینه مبلمان تخت خواب شو در ایران است. تولیدی سیب بیشتر از 30 سال است که در این عرصه فعالیت تخصصی دارد و تمام تولیدات خود را در اداره ثبت صنعتی به ثبت رسانده است.

خرید مبلمان تخت شو امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده. مخصوصا برای خانه‌های کوچک و خانه‌هایی که تک‌خوابه هستند. اگر خانه شما هم کوچک است خرید مبلمان تخت خواب شو را توصیه می‌کنیم.

2: مبلمان نقشینه

این شرکت بیشتر از 40 سال است که کار خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون منزل آغاز کرده و محصولاتی زیبا، کاربردی و با کیفیت مطلوب ارائه می‌کند. مبلمان و محصولات نقشینه (به عنوان یکی از 10 برند برتر مبلمان ایرانی) همگی از چوب مرغوب جنگلی و با بهترین یراق آلات و اتصالات ساخته می‌شوند. محصولات این شرکت دو سال ضمانت فنی دارند.

ما سر زدن به این شرکت را به افرادی پیشنهاد می‌دهیم که دنبال مبلمان چوبی ساده و شیک می‌گردند. اگر به دنبال مبلمانی هستید که بتوانید آن را راحت با وسایل دیگرتان ست کنید، محصولات این شرکت احتمالا نظرتان را جلب خواهند کرد.


مبلمان نقشینه

4: مبلمان نیلپر (مارسی)

یکی دیگر از 10 برند برتر مبلمان ایرانی، برند نیلپر است. این شرکت به جز مبلمان خانگی، عرضه کننده‌ی مبلمان اداری، مبلمان کار و آزمایشگاهی، مبلمان کودک و نوجوان، مبلمان رستورانی و مبلمان آموزشی نیز می‌باشد. مبلمان نیلپر از نظر طراحی و کیفیت ساخت بدون شک توجه شما را به خود جلب می‌کنند.


نیلپر (مارسی)

5: مبلمان و دکوراسیون امپریال

این شرکت بیشتر از نیم قرن سابقه در ساخت و توزیع مبلمان با طرح های روز دنیا بخصوص ایتالیا و آلمان دارد. مبلمان امپریال تولید کننده انواع مبلمان کلاسیک، مبلمان اداری و سرویس خواب است. اگر کلاسیک‌پسند هستید و دنبال کار با کیفیت و یونیک می‌گردید، حتما کارهای این شرکت‌ را هم ببینید.


مبلمان و دکوراسیون امپریال

6: مبلمان خانگی چوب و هنر

ما فکر می‌کنیم که مبلمان خانگی چوب و هنر نیز یکی دیگر از 10 برند برتر مبلمان ایرانی هستند. شرکت چوب و هنر دارای بیشتر از 30 سال سابقه کار است. این شرکت توانایی و امکانات لازم جهت اجرای پروژه‌های بزرگ مبلمان برای هتل‌ها و فضاهای لوکس اقامتی را نیز دارد.


7: مبل صبوری

مبل صبوری با بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در زمینه مبلمان و دکوراسیون، گزینه خوب دیگری‌ست که می‌توانید آن را در 10 برند برتر مبلمان ایرانی قراردهید و قبل از خرید مبلمان به آن‌ها سر بزنید.


8: مبلمان مانلی هوم

یکی دیگر از 10 برند برتر مبلمان ایرانی مانلی هوم است که محصولات خود را با استفاده از بهترین متریال چوب و پارچه و تحت نظارت زبردست ترین منبت کاران و نجاران می‌سازد. انواع مبلمان و میز غذا خوری استیل شیک، میز تلویزیون و جلومبلی، آباژور، کنسول آینه‌ای مدرن، میز عسلی سنگی و مبل راحتی چستر را می‌توانید در نمونه‌کارهای این شرکت ببینید.


9: مجموعه متال تهران

مجموعه‌ی متال تهران با بیشتر از ۲۵ سال سابقه‌ی کار، یکی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان و اکسسوری های مدرن، مبلمان استیل و سازه‌های فلزی است. تنوع محصول، تولید محصول سفارشی و استفاده از متریال‌های درجه یک را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت دانست.


10 برند برتر مبلمان ایرانی و کلام آخر:

شرکت‌های زیادی هستند که با استفاده از متریال با کیفیت و کار اصولی، تولیدات با کیفیتی ارائه می‌دهند. ما در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا با معرفی 10 برند برتر مبلمان ایرانی از نظر کیفیت و طراحی، فرآیند خرید مبلمان را کمی تسهیل کنیم. اگر شما برند دیگری می‌شناسید که جایش را در این لیست خالی می‌بینید، حتما به ما معرفی کنید.


برای مشاهده سایر مدل های مبل های راحتی به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.