یک مبل کلاسیک خوب چه خصوصیاتی دارد

یک مبل کلاسیک خوب چه خصوصیاتی دارد

دوستان عزیز ما در این گزارش به شما می‌گوییم که چطور مبلمان کلاسیک دلخواه‌تان را انتخاب کنید و مهم‌تر از آن این‌که  در بازار مبل ایران چه می‌گذرد از طرح و رنگ گرفته تا بالا و پایین قیمت‌ها.

همیشه این سوال برای کسانی که می خواهند یک مبل خریداری کنند پیش آمده است؛ آیا این مبل استاندارد است؟

خب باید بگوییم که مبل کلاسیک استاندارد، مبلی است که استفاده‌کننده زمان نشستن روی آن احساس راحتی کند. دوخت آن محکم باشد و پس از مدتی استفاده دوخت آن باز نشود. مبل استاندارد باید به‌راحتی شسته شود و از چوب مرغوب (چوب درخت گردو و یا چوب راش) و رنگ طبیعی در آن استفاده شده باشد و مهم‌ترین نکته این‌که اگر یک‌مبل از هر نظر استاندارد باشد، برای استفاده‌کننده ضرر جسمی به دنبال ندارد.

what-is-a-good-classic-sofa

در مورد چوب گردو باید بگوییم که چوب این درخت یکی از مقاوم ترین و محکم ترین چوب های شناخته شده می باشد و به دلیل بافت فشرده آن کارکردن و شکل دادن به آن بسیار مناسب صورت میگیرد.چوب راش هم که از نواحی سرد دنیا مثل روسیه می آید چوبی سبک و مقاوم است به همین دلیل در صنایع چوبی کارایی بالایی دارد.

Walnut-wood-classic-sofa

اکثر خریداران مبل کلاسیک امروز به نام و سابقه برندها هم توجه بسیار می‌کنند و امروزه برندهایی مانند: Test، Madrid، Anjella و… از گران ترین و معروف ترین برندهای مبلسازی در دنیا می باشند و قابل توجه خریداران قرار گرفته است.

باتوجه به انتخاب سلیقه‌ای خریداران، امروزه مبل‌های کلاسیک تنوع بسیار پیدا کرده اند و با پارچه‌های ترک و نانو سرتکس که هوادارهای بیشتری نسبت به جنس‌های کتان و غیره دارند ساخته می شوند.

نانوسرتکس جنس جدیدی از پارچه‌های روز است که در برابر مواد شیمیایی و هرنوع مایعاتی از خود واکنش نشان نمی‌دهد و می‌توان حتی لکه‌های خون و جوهر روی آن‌ها را هم با یک دستمال خیس از بین برد، بدون آن‌که آثاری از خود به‌جا بگذارد.

رنگ‌هایی مثل طلایی، قهوه‌ای و سفید همیشه هواداران خود را دارند اما امسال به نظر می‌رسد که رنگ کرم قهوه‌ای بسیار محبوب شده است. این رنگ باتوجه به چوب و پارچه و هماهنگی بین آن‌ها امروزه فروش فوق‌العاده‌ای نسبت به بقیه رنگ‌ها دارد و این رنگ در مورد مبل های کلاسیک همیشه منطقی و معقول به نظر می رسند .

مبل‌های کلاسیک با توجه به مدل آنها در اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شوند اما مبل‌های ۸ نفره فروش بیشتری نسبت به مبل‌های بزرگ‌تر دارند زیرا آن‌ها با استاندارد هر اتاقی هماهنگ هستند و به‌راحتی می‌توان مدل‌های زیبایی با آن‌ها در اتاق چید.  ولی به هرحال اندازه‌های مبل بستگی به فضای اتاقی دارد که قرار است مبل در آن قرار بگیرد. کمترین قیمت یک دست مبل مناسب ساخته شده طبق اصول و با مواد مناسب، یک‌‌میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. شاید در کل بتوان گفت که حدود قیمت یک دست مبل استاندارد ۸‌نفره، حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزارتومان است اما باتوجه به جنس، اندازه، مرغوب بودن و از همه مهم‌تر، نام برند آن‌ها بالا و پایین می‌شود.

what-is-a-good-classic-sofa

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید